با چین یدک کسب درآمد کن،بدون یک ریال سرمایه

همین الان اگر در سایت های مختلف و اپلیکیشن های اجتماعی یه چرخ کوتاه بزنید متوجه میشید که صدها سایت و کانال و پیج هستن که دغدغه کسب درآمد شما رو دارند!! همشون میخوان به شما یاد بدن که چطوری پولدار بشید. بعضی هاشون میخوان به شما یاد بدن چطور به دلار کسب درآمد کنید ولی به ریال از شما پول می‌گیرند که بسته های آموزشی شون رو به شما بفروشند.
ولی اینجا از این خبرها نیست. ما از شما فقط یک چیز میخوایم اون هم فروش. همه چیز اینجا رایگان هست و ما هیچ چیزی به شما نمیخوام بفروشم.
روش کار هم خیلی سادست فقط کافیه شما در پنل همکاری در فروش چین یدک به عنوان یک فروشنده ثبت نام کنید. اطلاعات خواسته شده رو به دقت پر کنید.
وقتی وارد پنل کاربریتون بشید لیست یک سری از قطعات فروشگاه چین یدک که قیمتشون به روز هست رو می‌بینید. روبه روی هر کدوم از این محصولات یک لینک اختصاصی برای شخص شما در نظر گرفته شده. و پورسانت هر قلم از کالا ها هم درج شده.
از این قسمت به بعد به کلیه فروشندگانی که در سیستم همکاری در فروش ثبت نام کرده اند همکاران گفته می‌شود.

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش لطفا ویديو زیر را مشاهده کنید.

جهت همکاری در فروش با چین یدک روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعهد چین یدک در قبال حفظ حریم شخصی همکاران

 تیم امنیتی وب سایت چین یدک شامل 5 نفر بوده و به صورت روزانه تمام تلاش خود را جهت حفظ امنیت وب سایت و مخصوصا حریم خصوصی همکاران عزیز انجام میدهد

 وب سایت رسمی چین یدک متعهد میگردد با تمام توان در جهت حفظ حریم شخصی و تمامی اطلاعات همکاران عزیز تمام تلاش خود را داشته باشد. اطلاعات وارد شده از سوی همکاران کاملا محرمانه بوده و هیچ سایت یا ارگانی به این اطلاعات دسترسی نخواهد داشت.

 تمامی اطلاعاتی که در پروفایل کاربری همکاران، شامل عکس، قیمت ها و پورسانت ها کاملا محرمانه بوده و همکار عزیز حق افشای اطلاعات داده شده را ندارد.

تعهد چین یدک در قبال حفظ حریم شخصی همکاران

جهت همکاری در فروش با چین یدک روی دکمه زیر کلیک کنید.

قوانین و مقررات همکاری در فروش

همکار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سیستم همکاری در فروش چین یدک به دقت مطالعه نمایید.

1- شخص ثبت نام کننده باید حقیقی بوده و با نام، ایمیل و اطلاعات تماس مختص به خود ثبت نام کند ، در غیر این صورت، حساب کاربری پس از بررسی حذف خواهد شد.

2- استفاده از لینک چین یدک در شبکه ها و سایت های غیر اخلاقی ممنوع بوده و در صورت مشاهده این موضوع حساب کاربری مسدود و درآمد حاصله بلوکه خواهد شد.

3- شماره کارت و شبای بانکی اعلام شده از طرف همکار فروش باید به نام خودش باشد و در غیر این صورت واریزی انجام نخواهد شد تا موقعی که شماره کارت با نام همکار اعلام و ثبت شود.

4- حداقل میزان مبلغ برای درخواست تسویه حساب  100,000 تومان می باشد.

msg 6948816 565 1

5- در صورتی که مشتری توسط لینک بازاریابی همکار به اشتباه محصولی را دو بار خریداری نماید ، هزینه محصول دوم به حساب مشتری عودت داده خواهد شد و پورسانت همکار نیز از خرید دوم کثر خواهد شد .

6- پاسخگویی به مشکلات احتمالی پس از خرید و پشتیبانی مشتریان و.. … تماماً بر عهده ی چین یدک است و همکاران گرامی هیچگونه دغدغه ای در این خصوص نخواهند داشت. 

7- همکاران حق واگذاری لینک اختصاصی خود، سیستم خود (نام کاربری و رمز) و محتواهای تولید شده توسط چین یدک را به اشخاص ثالث جزئا و کلا ندارند و نخواهند داشت. همکاران باید نهایت دقت را در حفظ نام کاربری و رمز عبور مبذول نمایند.

8- همکاران متعهد هستند بدون اخذ تایید کتبی چین یدک از برند و علائم تجاری در ایمیل های خود ، نامه‌ها، سایت خود (به جز محدوده‌ی لینک اختصاصی) استفاده نکنند. همکاران متعهد هستند این اطمینان را حاصل نمایند که در اطلاعات و محتواهایی که در منظر عموم قرار می‌دهند، شبهه‌ی ارتباطی جز همکاری در سامانه همکاری در فروش (از جمله مشارکت، نمایندگی و غیره) را ایجاد ننمایند. در غیر این صورت مسئول جبران هرگونه خسارتی هستند که از این بابت به اشخاص ثالث، وارد می‌شود.

9- همکاران متعهد هستند بدون اخذ تایید کتبی چین یدک از محتوای لینک اختصاصی خود برای تشویق مشتریان به شرکت در قرعه کشی، مسابقات و ارائه محصولات در قالب هدیه و اخذ هرگونه وجه از خریدار برای اهداف فوق که خود طراحی نموده‌اند، استفاده ننمایند. در صورت عدم رعایت این تعهد مسئولیت‌های قانونی و پاسخگویی در مراجع قانونی بر عهده همکار است.

10- همکاران در صورت لزوم باید جایگاه و ارتباط خود را با چین یدک با عنوان “عضویت در سامانه همکاری در فروش” روشن و اعلام بدارند و در سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های مجازی خود، دیگران و یا دیگر اماکن عمومی آنلاین و آفلاین به هیچ عنوان، حق ندارند اظهار نمایند که با چین یدک هرگونه ارتباط دیگری به جز عنوان مذکور در فوق، همچون رابطه نمایندگی، اسپانسرشیپی، حمایت گری، جوینت ونچری و یا هر ارتباط غیرواقعی دیگری دارند.

در صورت وجود چنین ادعاهایی، همکاران شخصا مسئول جبران خساراتی که از این حیث و اعتبار چین یدک وارد شود، هستند. در این موارد چین یدک می‌تواند به صلاحدید خود نسبت به ارزیابی میزان خسارات و کسر آنها از مطالبات همکاران اقدام نماید.

 

وظیفه شما به عنوان فروشنده این است که بازاریابی هر کدام از کالاها که خواستید را انجام بدهید و مشتری رو قانع کنید تا آن کالا رو خرید کند. به ازای هر مشتری که با لینک شما خرید کند برای هر قلم کالا پورسانتی به حساب کیف پول شما واریز میگردد و هر وقت پورسانت شما حداقل به 100 هزار تومان رسید میتوانید درخواست تسویه حساب و واریز وجه به حساب شخصی‌تان را بدهید.

msg 6948816 564 1

جهت همکاری در فروش با چین یدک روی دکمه زیر کلیک کنید.

پاسخ به سوالات متداول

شما در هر سن و با هر مدرک تحصیلی هستید میتونید از این راه کسب درآمد کنید.هیچ محدودیتی نه از لحاظ جنسیتی نه سن و نه مدرک تحصیلی وجود نداره.

این کار هم هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید. در هر جایی که فکرش را بکنید مشتریان هدف خود را پیدا کنید. دوستان و اقوام استفاده از فضاهای مجازی برنامه دیوار، تلگرام اینستاگرام و یوتیوب و… هر جایی که فکرش را بکنید شما می‌توانید مشتریان هدف خود را پیدا کنید. مشتری هدف شما باید کسی باشد که خودرو چينی دارد.

شک نکنید این طرح همکاری در فروش یکی از بهترین راه های کسب درآمد با بهترین پورسانت ممکن است. ما سعی کرده ایم حداکثر پورسانت را برای شما فروشندگان عزیز در نظر بگیریم برای مشاهده

در زمان ثبت نام در پنل همکاری در فروش، شماره حساب و شبا شخص متقاضی دریافت می‌شود. کلیه تسویه حساب ها به شماره حساب معرفی شده واریز می‌شود.

فروشگاه اینترنتی چین یدک بیش از 3 سال سابقه در زمینه فروش لوازم یدکی خودروهای چينی دارد.چین یدک دارای تمامی مجوزهای لازم برای فروش غیرحضوری را دارد که شامل پروانه کسب فروش اینترنتی لوازم یدکی از وزارت صنعت معدن و تجارت، دارای نشان اعتماد ( ای نماد) تجارت الکترونیک، دارای نشان ساماندهی رسانه های دیجیتال از وژارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد. نشان کلیه مجوزهای گفته شده در قسمت پایین وب سایت چین یدک موجود است و می‌توانید با کلیک کردن به روی لوگو هر مجوز اعتبار قانونی آن را ببینید.

طبق قوانین بازاریابی گسترده در تمام فروشگاه های اینترنتی در دنیا. چنانچه به هر دلیلی معامله انجام شده فسخ شود هزینه واریزی باید از حساب فروشنده کسر شود. اما با این وجود تمام سعی فروشگاه چین یدک بر این است که اولا تمام قوانین و شرایط فروش و توضیحات لازم را به مشتری خریدار بدهد که کالای فروخته شده به هر دلیلی مرجوع نشود.دوما اگر قرار بر فسخ شدن معامله باشد باید مشتری خریدار دلیل منطقی برای مرجوع کردن کالا داشته باشد. و چنین چیزی نیست که وقتی کالا به دست مشتری برسد به راحتی بتواند آن را برگشت بدهد.

شما می‌توانید رتبه خود را درمیان تمامی فروشندگانی که در طرح همکاری در فروش چین یدک ثبت نام کرده اند ببینید. و چنانچه فروش یک بازاریاب از حد مشخصی بیشتر شود به ازای هر 10 فروش مبلغی به عنوان پاداش برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید همراه با مبلغ پورسانت های واریز شده آن را برداشت کنید.

لینک های داده شده به شخص فروشنده به صورت کاملا اختصاصی برای هر محصول به شما داده می‌شود. پس از انتخاب محصول مورد نظری که می‌خواهید آن را تبلیغ کنید باید لینک مورد نظر را به صورت کاملا صحیج کپی کنید و در اختیار مشتریان مورد نظر یا در سایت ها و رسانه های مجازی مورد نظر کپی کنید.
همچنین برای اطمینان میتوانید بعد از بارگزاری لینک داده شده روی آن کلیک کنید و مطمن شوید آیا لینک داده شده به صورت صحیح کپی شده یا خیر.
ممکن است شما لینک را در پیج ها و کانالهای مختلفی کپی کنید و بدون اینکه متوجه شوید کسی قصد داشته باشد با لینک شما خرید را انجام بدهد اما اگر لینک شما دچار مشکل باشد یا به صورت صحیح کپی نشده باشد. مشتری خریدار نمی‌تواند با آن لینک وارد سایت شود و شما این مشتری را از دست می‌دهید. پس حتما به این نکته دقت کنید.

در حال حاضر طرح همکاری در فروش فقط برای تعداد مشخصی کالا که در پروفایل شخصی و بعد از ثبت نام درج شده فعال است یعنی بعد از ثبت نام و تایید هویت شما که به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. می‌توانید کالاهایی که در طرح همکاری در فروش فعال هستند. را تبلیغ نمایید.

AnyConv.com Untitled design 46

تعهد چین یدک در قبال حفظ حریم شخصی همکاران

جهت همکاری در فروش با چین یدک روی دکمه زیر کلیک کنید.

امتیاز این مطلب